Sunday, January 10

YAY or NAY?

Please don't forget to enter the Miss C. Alexandria giveaway.

(click at enlarge)

What do you think?

25 comments:

  1. I sort of liek them in a weird Willie Wonka (johnny Depp) way lol

    ReplyDelete
  2. I don't know how I feel about them actually. I find the loud Chanel branding in the front of the glasses a little obnoxious but at the same time sort of fun.


    www.thestarvingstylist.com

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:02 pm CET

    Does YNay count ? ^^
    I sincerely don't know... funny but not classy funny. So I don't know x)

    ReplyDelete
  4. i'm sorry, but i don't like that sunglasses.

    ReplyDelete
  5. i'm sorry, but i don't like that sunglasses.

    ReplyDelete
  6. I don't like those Chanel glasses. Chanel is supposed to have very classy designs. Those glasses are definitely not!

    ReplyDelete
  7. ooo I'm really not sure, which is strange because I love Chanel so much! xx

    ReplyDelete
  8. How about yay if you are still in your 30's and nay if your a Grandmother. One must be young and hip to pull this trend off. This could be as disasterous as the latest tight trend with gals walking around that should NEVER wear tights in public.

    xo,
    Christina

    ReplyDelete
  9. I'm not sure about them either, this ain't my kind of fashion!

    ReplyDelete
  10. It's fun, so I'm gonna go with Yay! I'd probably would give it a shot, although is not really my thing to do...

    xoxo
    Mimi

    ReplyDelete
  11. It's definitely not for everyone. But certain face shapes (and personalities) can definitely rock these! =)

    ReplyDelete
  12. Yay on them, nay on me!! :)

    ReplyDelete
  13. mmm i'd say i really like them, they're adorable. but i don't think i'd ever wear them myself.

    ReplyDelete
  14. YAY!! I love anything CHANEL! :) The question is, can you or I pull it off??? :))) ??? hehe

    ReplyDelete
  15. Anonymous3:49 am CET

    love the Chanel sunglasses but in white though , not in black , doesnt look right on MK for some reason :) happy new year to you and I love your blog !

    ReplyDelete
  16. YAY. YAY to the max, it's such a quirky shape and design. Love it <3

    ReplyDelete
  17. Anonymous6:16 am CET

    Not in love with them for everyday folks like myself but they are both style icons who can pull off anything so yay for them! xo, Mel

    ReplyDelete
  18. Anonymous7:58 am CET

    I need this glasses
    xoxo

    ReplyDelete
  19. I give yays if marykate n ashely or models or Rumi from fashion toast wear it . otherwise, they look yucky . hahaha

    thanks for the comment you wrote on my blog .
    keep posting more inspirations !

    HOPE YOU'VE HAD AN AWESOME WEEKEND!
    much love from .
    glisters and blisters .RS

    ReplyDelete
  20. Schnappy9:37 am CET

    Halihó! Hát nekem nem igazán jön be, az alakja nem tetszik! mondjuk egyébként se vagyok nagy szemü függő! :)

    ReplyDelete
  21. I think Lily's glasses are better. The one on the right is too loud. Also you have to have a small face or an interesting personality to pull this off.

    ReplyDelete
  22. hmm nay on lily and yay on ashley :)

    ReplyDelete
  23. I think they suit these ladies, but if I tried to wear them I would look goofy!

    ReplyDelete

Share some love leave a comment!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ